Pozycjonowanie

Od momentu pojawienia się Internetu i wyszukiwarki Google świat zmienił się nie do poznania. Obecnie o sukcesie wielu firm decyduje obecność w Internecie i kampanie marketingowe, które pomagają więcej sprzedawać. Jedną z kluczowych aktywności jest pozycjonowanie. W szczególności ważne jest pozycjonowanie lokalne – dla firm z Częstochowy i z najbliższej okolicy. W końcu, jeśli prowadzisz lokalny biznes, powinno Ci zależeć, żeby o Twoich produktach i usługach wiedziała lokalna społeczność, a nie przypadkowe osoby z innego województwa.

Dlaczego? To w wyszukiwarce Twoich usług poszukują użytkownicy, którzy mają potrzebę zakupową.

Ważne są zintegrowane kampanie marketingowe

Marketing należy robić z głową. Wszystkie elementy Twojej kampanii marketingowej muszą być ze sobą spójne i skierowane w jednym konkretnym kierunku – w stronę sprzedaży produktu! W końcu na tym opiera się Twój biznes. My o tym wiemy doskonale!

pozycjonowanie Częstochowa

Pozycjonowanie jest ważne, jednak skąd użytkownicy mają wiedzieć, czego muszą szukać, żeby mogli znaleźć Twoją stronę w Internecie?

Tutaj z pomocą przychodzą inne narzędzia marketingowe i kanały komunikacji. Musisz poinformować użytkowników o swojej ofercie. Pomocne będą tutaj artykuły na portalach z Częstochowy i okolicy – czyli działania content marketingowe. Dzięki nim jesteś w stanie poinformować użytkowników o swojej ofercie. Działania te są ważne, ponieważ użytkownik sam dociera do treści, które dla niego przygotowałeś. Sam odnajduje na portalu Twoją publikację i poznaje ofertę.

Możesz poinformować go o swojej ofercie, prowadząc z nim wartościowe i merytoryczne rozmowy na częstochowskich forach dyskusyjnych – marketing szeptany.

Możesz poinformować mieszkańców Częstochowy o swojej usłudze prowadząc lokalne działania w social media.

[zobacz naszą ofertę na zwiększenie sprzedaży z wykorzystaniem social media]

Wszystkie te działania, poza zwiększeniem Twojej sprzedaży informują użytkownika o ofercie. Często się zdarza, że przypadkowa osoba, która mogła przeczytać wpis o Twoich usługach, gdy sama ma potrzebę skorzystania, wchodzi w wyszukiwarkę i poszukuje. I tu zaczynasz zdobywać klientów przez pozycjonowanie!

Skuteczne pozycjonowanie lokalne

Pozycjonowanie to nic innego, jak zbudowanie wysokiej pozycji Twojej strony internetowej w wyszukiwarce. To działanie, które skutecznie zwiększa sprzedaż!

Załóżmy, że masz w Częstochowie firmę, która zajmuje się remontami mieszkań i domów. Pozycjonowanie, na tym przykładzie daje następujący efekt: zainteresowany użytkownik wchodzi w wyszukiwarkę i wpisuje „remont mieszkań Częstochowa”. Dobrze wypozycjonowania strona jest wysoko w wynikach, które przedstawia wyszukiwarka. Użytkownik ten wchodzi więc na Twoją stronę internetową, poznaje Twoją ofertę, jest zainteresowany – kupuje. Tobie rośnie sprzedaż.

Nasza agencja zajmuje się pozycjonowaniem w takich wyszukiwarkach jak Google, Yandex i Bing.

Aby skutecznie pozycjonować Twoją stronę internetową, musi być ona odpowiednio zoptymalizowana (musi odpowiadać standardom narzucanym przez Google) i posiadać odpowiednią ilość unikalnego, wartościowego contentu, czyli treści.

Pozycjonowanie – narzędzie dla cierpliwych

Pozycjonowanie nie jest wcale proste. Co więcej, jest to działanie marketingowe, dla firm świadomych. Przez świadomość rozumiemy tutaj wiedzę, że nie da się zbudować pozycji Twojej firmy w wyszukiwarce szybko. To efekt długiej pracy, która jest systematycznie i rzetelnie realizowana. Pozycjonując Twoją stronę, wpływamy na algorytmy Google. Oceniają one wartość stron w Internecie, odnośników do tych stron i na podstawie wewnętrznych analiz, wyświetlają strony w określonej kolejności w wyszukiwarce.

Pozycjonowanie jest trudne i należy je robić umiejętnie. Nieumiejętne prowadzenie pozycjonowania może skutkować tym, że Google zablokuje Twoją stronę i wcale nie będzie jej wyświetlał w swoich wynikach. Dlatego pozycjonowanie zleć profesjonalnej, lokalnej agencji marketingowej! Nie rób go sam, chyba że jesteś specjalistą w tej sprawie.

Pierwsze efekty działań pozycjonujących dostrzegalne są po kilku miesiącach. Twoja strona powoli staje się coraz częściej odwiedzana. Użytkownicy zaczynają pisać i dzwonić, a Twoja sprzedaż stale rośnie. Najlepsze efekty pozycjonowania będziesz miał, gdy działania będziesz prowadził systematycznie i regularnie. Nie powinno się ich przerywać, bo to duży krok w tył.

Firmy, które prowadzą pozycjonowanie od kilku lat, zgodnie twierdzą, że większość sprzedaży pochodzi właśnie z tego kanału. Pozycjonowanie jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, ale jest to narzędzie dla tych, którzy wiedzą, że wymaga ono czasu.

Różne metody pozycjonowania

Istnieje kilka metod pozycjonowania. Najskuteczniejsze są te, które opierają się o budowanie treści i siatki połączeń z Twoją stroną internetową. Kluczowym podmiotem, który wyznacza standardy jest tu Google, a on idzie w stronę wartościowych i merytorycznych treści. Pozycjonowanie musi być zgodne z tymi standardami, musi więc być oparte o treści.

Dlatego pozycjonując będziemy tworzyć wiele treści, które odróżnią Cię od konkurencji. Treści będą pisali dla Ciebie najlepsi specjaliści z naszej agencji.

W działaniach, które prowadzimy unikamy pozycjonowania opartego na konkretne, ograniczone frazy kluczowe. Model pozycjonowania, w którym agencja wskazuje parę słów kluczowych i sprzedaje klientom usługę pozycjonowania na te frazy – już dawno się nie sprawdza. Jeśli zastanawiasz się nad wyborem oferty takiej agencji – odpuść! Lepiej nie robić nic, niż stracić pieniądze na bezskuteczne działania.

Nasze działania opieramy na stałej analizie fraz kluczowych i budowaniu długiego ogona.
Co to dokładnie dla Ciebie znaczy?

Załóżmy, że masz firmę, która zajmuje się pielęgnacją ogrodów w Częstochowie. Jedną z fraz głównych, na którą powinno się pozycjonować Twoją stronę, będzie np. „pielęgnacja ogrodów Częstochowa”. Jeśli przyjęlibyśmy sztywną frazę, na którą byśmy Cię pozycjonowali, to trafialiby na Twoją stronę tylko ci, którzy dokładnie tę frazę wpiszą w wyszukiwarkę. Nie trafialiby już ci, którzy wpiszą frazy pochodne, np. „pielęgnacja ogrodów w Częstochowie”, „skuteczne pielęgnowanie ogrodów w Częstochowie”, „jaka firma w Częstochowie zajmuje się pielęgnacją ogrodów”, „skuteczna pielęgnacja ogrodu w Częstochowie”, itp.

Długi ogon to właśnie te wszystkie frazy, które „krążą” wokół Twojej usługi. Dzięki tej metodzie pozycjonowania uzyskujemy znacznie lepsze wyniki niż konkurencja, a Ty sprzedajesz więcej niż Twoja konkurencja!

Budowa zapleczy pozycjonerskich – dla wybranych

Pamiętaj, że Twoja konkurencja nie śpi. Oni również pozycjonują swoje strony. Jeśli będziesz już top1 w wyszukiwarce, nie możesz odpuścić. Jeśli to zrobisz – szybko stracisz pozycję lidera. O pozycję nieustannie, każdego dnia i każdej godziny toczy się mocna walka.

Dla wybranych klientów jesteśmy w stanie przygotować rozbudowane rozwiązanie pozycjonujące i własne narzędzie, którym jest stworzenie zaplecza pozycjonerskiego, wraz z kompleksową administracją. To jednak nie jest rozwiązanie dla wszystkich. Jest dość drogie, ale daje stałe, bardzo dobre efekty. Aby budować takie zaplecze, Twoja firma musi już być na konkretnym poziomie rozwoju.