Marketing szeptany

Rekomendacja jest jednym z kluczowych elementów decydujących o wyborze Twojego produktu lub usługi. Pomyśl, ile razy decydowałeś się na zakup jakiegoś produktu lub usługi tylko dlatego, że Twój znajomy wyraził o nim/o niej dobrą opinię? To właśnie marketing szeptany, zwany inaczej marketingiem rekomendacji.

Czym jest marketing szeptany?

Marketing szeptany to polecenie Twojej firmy, które ktoś zamieścił w Internecie.
Ta rekomendacja wpływa na decyzje zakupowe innych użytkowników Internetu. Widząc dobrą opinię decydują się na zakup Twojego produktu.

Nasza agencja realizuje wartościowy i merytoryczny marketing szeptany w mediach lokalnych, które dotyczą spraw Częstochowy i najbliższej okolicy. Dla klientów, którzy potrzebują kampanii na całą Polskę – również posiadamy odpowiednie rozwiązania.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w tej formie działań marketingowych. Doświadczony zespół naszych specjalistów będzie na bieżąco zajmował się pozyskiwaniem dla Twojej firmy nowych klientów i systematycznie będzie zwiększał Twoją sprzedaż!

marketing szeptany Częstochowa

Kampanie, które realizuje nasza agencja, charakteryzują się unikalnością (każdy wpis jest unikalny i publikowany w kontekście tematu, w którym się wypowiadamy). Działania są etyczne (nie wprowadzamy użytkowników w błąd, nie piszemy nieprawdziwych informacji, nie budujemy czarnego PR konkurencji) i merytoryczne. Kampania realizowana jest na wielu unikalnych domenach, co pozwala zbudować odpowiedni zasięg i dotarcie do zainteresowanej grupy docelowej.

Prowadząc kampanię marketingu szeptanego, korzystamy z wielu narzędzi, które zwiększają skuteczność naszych działań.
Jednym z takich narzędzi jest monitoring mediów.

Monitoring mediów a marketing szeptany

Korzystamy z dostępnych na rynku, płatnych aplikacji, które wskazują nam gdzie użytkownicy pytają o Twoją firmę, produkt lub oferowaną usługę.

W aplikacjach tych tworzymy specjalny profil, w którym zapisujemy słowa kluczowe, które są wartościowe dla Twojej firmy. Przykładowo, jeśli prowadzisz lokalną restaurację, tworząc profil do monitorowania, przyjmiemy takie słowa jak: „jaką restaurację w Częstochowie polecacie”, „gdzie warto zaprosić dziewczynę na kolację w Częstochowie”, „sprawdzona restauracja”, „gdzie dobrze zjeść w Częstochowie”, itp.

Tworząc profil do monitorowania Twojej firmy staramy się określić jak sami szukalibyśmy Twoich usług w Internecie. Wczuwamy się tutaj w klienta i tak przygotowujemy profil i całą kampanię. To unikalne podejście na rynku. Nie znamy na rynku agencji, która realizuje marketing szeptany w taki sposób jak my. To nasza przewaga i coś co decyduje o skuteczności.

Każdy wpis, który pojawia się w aplikacji jest przez nas czytany. Oceniamy jego wartość dla Twojej firmy i jeśli stwierdzimy, że jest on wartościowy – odpowiadamy rekomendując Twoją firmę, produkt lub usługę.

Dlaczego każdy wpis musi być analizowany?
Nie wszystkie pytania będą miały wydźwięk świadczący o chęci zakupu. Nie we wszystkich tematach więc powinniśmy się wypowiadać. Zależy nam na sprzedaży. To jest naszym celem i tego celu się trzymamy.

marketing szeptany Częstochowa

Kto realizuje kampanię marketingu szeptanego?

Jesteśmy lokalną agencją z Częstochowy. Naszą misją jest promowanie lokalnych przedsiębiorców i wspieranie lokalnego rynku. Jesteśmy lokalnymi patriotami! Wszystkie osoby, które realizować będą kampanię dla Twojej firmy to osoby z Częstochowy. Możesz się z nimi spotkać, porozmawiać, doprecyzować swoje oczekiwania. Dzięki temu kampania będzie lepsza – bardziej dostosowana do twoich potrzeb i oczekiwań.

Zanim przystąpimy do sprzedaży Twoich produktów lub usług, zapoznajemy się dobrze z materiałami informacyjnymi, które od Ciebie dostajemy. Poznajemy otoczenie konkurencyjne i całą branżę.

Efektem tej części kampanii jest przygotowanie scenariusza komunikacji.

Czym jest scenariusz komunikacji w marketingu szeptanym?

Scenariusz komunikacji jest dokumentem, który zawiera informacje o przedmiocie kampanii, o celu, który mamy zrealizować. Scenariusz zawiera, również informacje jak przebiegać będzie kampania, w którą stronę będzie zmierzała komunikacja. Zawiera on również przykładowe wypowiedzi, które zostaną opublikowane oraz wskazanie miejsca, gdzie to nastąpi.

Przygotowany dokument wysyłamy do Twojej akceptacji. Kampanie zaczynamy realizować po akceptacji przygotowanego scenariusza.

Działania prowadzimy transparentnie – dostajesz od nas dostęp do autorskich narzędzi, które pozwalają Ci śledzić postępy kampanii online. Nie musisz czekać miesiąc na otrzymanie raportu z działań i ocenę jak prowadzono Twoją kampanię. Wszystko widzisz online. Nie mamy nic do ukrycia, nie boimy się więc pokazać Ci naszą pracę w trybie rzeczywistym. Jesteśmy skuteczni!

eRzecznik jako specyficzna forma marketingu szeptanego

W ramach prowadzonej kampanii marketingu szeptanego możemy prowadzić również oficjalne działania w Internecie. Wykorzystujemy do tego dedykowane narzędzie, jakim jest eRzecznik marki.

Jest to odpowiednio opisany profil (profil nazwany eRzecznikiem Twojej firmy), który reprezentuje Twoją markę. Jeśli padają w Internecie jakieś fałszywe oskarżenia pod Twoim adresem, jeśli jesteś ofiarą hejtu lub w Internecie pojawia się dużo nieprawdziwych opinii to eRzecznik jest dla Cebie idealnym rozwiązaniem.

Poza reprezentacją Twojej firmy i przedstawianiem Twojego oficjalnego stanowiska zadaniem tego konta jest rozwiązywanie problemów użytkowników. Przy czym problemy te mogą dotyczyć całej branży, w której działasz. Profil ten nie promuje Twojej firmy oficjalnie – nie poleca Twoich produktów i usług. Świadczy on profesjonalny serwis w Internecie.

Masz wiele korzyści z takich działań, główne to: transparentność prowadzonych działań, budowanie wizerunku eksperta na lokalnym, częstochowskim rynku i budowanie pozytywnych skojarzeń z Twoją firmą.

Wyobraź sobie taką sytuację: prowadzisz działania eRzecznika. Pomagasz rozwiązać problem, który ma osoba, która kupiła produkt lub usługę Twojego głównego konkurenta. Jak myślisz, gdy kolejny raz będzie podejmował decyzję zakupową, to czyją ofertę wybierze – jego, czy Twoją?

No właśnie …zrób to! -> Kontakt